måndag 16 september 2013

Det kom ett vackert besked...








För ungefär  fjorton månader sedan kom det ett mycket vackert meddelande till oss i form av ett litet, litet paket...
Det var den här lilla silverskon som låg i paketet och genast förstod jag att jag skulle bli farmor :-) Den andra skon (högerskon) fick Albins mormor och morfar :-) Så fint tycker jag, att berätta utan ord...<3

Nu fyller vår finaste lille Albin 6 månader den 18 september men eftersom vi kommer att resa till USA imorgon så får mitt inlägg idag bli en kärlekshälsning till Albin <3


2 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå fint Ann! Den här bloggen kommer jag att följa så jag hoppas att du uppdaterar ofta..haha! Blir såååå avundsjuk! Kram Johanna

Unknown sa...

Hej Johanna och tack så mycket! Jag ska fösröka uppdatera så ofta jag kan!Nu blir det dock mest om vår resa i USA en vecka til :)
Kram Ann