måndag 18 november 2013

Letters & copper...



Häromdagen var jag in på Bolia för att träffa mina gamla kollegor...
och för att kika lite på deras fina nyheter...




Som dessa betongljusstakar med bokstäver...




Jag tänkte att de skulle passa bra vid fotoväggen på hela familjen
så jag köpte några stycken...








Det blev ett A för tre av oss
 ett C för två av oss 
ett S för en av oss
 och ett E för en av oss :-)




Så blev det lite kopparinslag oxå :-)




Idag har jag tillbringat några mysiga timmar med två av mina favoriter
Det äldsta barnet C och minstingen - barnbarnet i familjen
som börjar på A :-)


Nu ska jag börja med skolarbetet och
fila på lite nya idéer...!

Ha nu en fin måndag!
A


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina saker du köpt :) Kram Jennie Olofsson

Unknown sa...

Tack Jennie :-)
Kram!