måndag 10 mars 2014

Work in progress...



Häromdagen fyndade jag denna oerhört snygga industripall. Ruffigheten älskar jag med den och att den är höj och sänkbar förstås!
Kommer bara att låta den vara som den är med alla minnen som den bär med sig.
Undrar vilka personer som suttit på den...




Har även gått och köpt mig en jättevacker vas med plats för stora blommor men just nu står det körsbärskvistar i den så enkelt och så vackert!





 Hos oss pågår ständigt nya projekt. Nu har taklampor äntligen kommit på plats och den här skänken som var det första jag köpte på loppis till huset för 5 år sedan åker iväg till nya ägare.
Här ska istället upp ett överskåp, som kommer att hänga på väggen ovanför golvlisten det kommer alltså bli i samma nivå som den gamla men med bättre plats för förvaring.
Jag lurar även åt att lägga en betongskiva ovanpå...

Tavelväggen planeras men vågar inte spika i väggen ännu...

Må så gott!

♡ 
Ann



Inga kommentarer: