onsdag 30 april 2014

Ett reportageteam har varit i vårt hus...



 Igår var en minnesvärd dag för oss.
Faktiskt något vi sett fram emot länge...




Då var nämligen Anna Truelsen med fotograf Jonas Lundberg här för att göra
reportage om vårt hus och oss för tidningen Lantliv




Vi är ju inne på vår femte sommar i år och nu har vi kommit så långt som vi kan till resultat "färdigt"...
Trädgården är nyanlagd och tillbaka till sitt ursprung, med grusgångar och en fin grusad uteplats 
på baksidan av huset.







 En skottkärra full av blommor
 




Ett hemmabyggt plankbord...(inte riktigt klart ännu...)
Ska vaxas och svetsas ben på...




Denna dag är väl värd att minnas.
Det roliga var att Jonas och jag kände igen varandra sedan tidigare.
Jag jobbar extra som fotomodell för olika uppdragsgivare och på ett sådant jobb
var han fotograf och fotade mig :-) Kul!
Det extra roliga var även att Anna Truelsen och jag hade många gemensamma beröringspunkter.
Vi kommer att fortsätta ses framöver...
 Sådana möten i livet tar jag in i hjärtat och vårdar ömt.
Dem kallar jag för änglar.
  
 Tacksam 
Ann

 







2 kommentarer:

jennifer - Love & Respect sa...

Åh vad kul, du måste hojta till sedan när tidningen finns ute! Vi ses på lördag, jag mailar dig mitt nummer så kan vi texta varandra när vi är på plats. Jag och http://bohemianclassic.se ska gå :D
Ha en skön kväll

Unknown sa...

Absolut Jennifer! Promise👍
Ja vad kul vi ses på lördag😍