torsdag 5 juni 2014

Ett stilleben i all enkelhet...

Ett enkelt stilleben med pioner i en vas...



När jag började designa smycken tänkte jag bara enkelhet...
Så är det i det mesta jag gör både när det gäller inredning,styling och till och med matlagning.
enkelt som möjligt med så få material och ingredienser som möjligt...
Men i grunden ska det finnas något som ger en tyngd i det hela,
något som grabbar tag...




Ett stilleben in progress...


Så här skulle det lika gärna kunna stå hemma hos mig
för jag gillar när det inte alltid är så himla perfekt hela tiden...
Några tavlor som får stå lutade mot en vägg kan vara ett stilleben för mig
Tillsammans med en sliten industripall blir det en samling som hör ihop tycker jag.
Lite ruffigt men ändå stilrent...

(Nu kom de här tavlorna på plats på min vägg till slut!)


Mitt torsdagsbidrag till Fabriken idag.

Nu önskar jag dig en underbar torsdag!


Kram
Ann

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackert Anki! Du har verkligen blicken! :) <3 Susanne

Unknown sa...

Vackra bilder och vasen var ju väldigt vacker. Pallen är såå snygg och tavlorna gillade jag väldig mycket med =)

Tack för fin inspiration och ha en bra dag!
Catta

Unknown sa...

Hej Catta<3 Tack snälla för fina ord! Ha det fint<3
Ann

Unknown sa...

Hej Susanne! Det var länge sedan!
( visste att det var du för ingen annan säger Anki...;-))
Tack snälla för att du kikar in här, ha det fint!
Kram
Ann

lisashus sa...

Hej! Här blev jag sittande länge och är imponerad över ert fina arbete med detta gamla hus! Så glad hon ska vara Paulina över hur ni tagit hand om huset!
Så vackert och smakfullt överallt!
Inspirerande!

Jag kommer att titta in flera gånger!
Lisa

Unknown sa...

Hej Lisa! Men så glad jag blir avdina fina ord<3 Vad roligt att du hittat hit! Jag ska hälsa på hos dig med:-)
Ha det fint!
Ann