torsdag 19 juni 2014

Midsommar...



Det är midsommar imorgon

Jag minns några midsomrar då jag har kunnat ha klänning på mig utan att frysa men helt ärligt har det väl inte varit så många varma sådana eller...?

Man vill ju att vädret ska vara sådär perfekt på Midsommarafton att man kan dansa kring midsommarstången med klänningen fladdrandes kring de bara benen och med sandalerna på de nakna fötterna som har alldeles nylackade fina tånaglar...

Suck...det ser dessvärre ut att bli regn även detta års midsommarafton så det lär bli klänning med tights inunder så att sandalerna kanske kan komma på i alla fall...

Med extra tröjor och någon varm jacka ska jag sitta ute och äta sill och jordgubbar denna afton!





Minns när jag som barn plockade sju sorters blommor och la dem under huvudkudden...
Jag har ju funnit min prins så jag sätter dem i en vacker vas istället eller ska jag binda mig en midsommarkrans kanske...


Vad ska Du göra på midsommarafton?

Fabriken kan du få lite mer inspiration och idéer inför dagen som stundar imorgon


Jag önskar Dig en underbar midsommarhelg och just där Du bor kanske solen kommer att skina...

 

Kramar från mig,
Ann



4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Att få ha klänning och springa barbent det är ju midsommar liksom- det här grå kalla vädret är ju mera Valborg…hmmm nåväl det blir midsommar och vi får äta extra gott;) Kram

Unknown sa...

GLAD MIDSOMMAR!
Ni har det så himla fint!
u.

Unknown sa...

Åh tack detsamma fina Du och tack för dina fina ord:-)
Kram Ann

Unknown sa...

Javisst är det Midsommar Johanna <3 Vi får äta gott och njuta denna längsta dagen på året :-) Kram till dig!
Ann