måndag 14 juli 2014

Ett keramikfat får agera fågelbad...






 Jag fann ett keramikfat på rea i vår fina blomsterhandel Törnrosa i stan.
Detta är nog tänkt att ha någon växt i från början men jag såg ett nytt användningsområde för det...










Det fick hänga här i  äppelträdet i trädgården stället och fungera som ett fågelbad.

Vi får väl se om fåglarna gillar att bada i det, om inte så fick jag något dekorativt att titta på från vårt härliga nya uterum här på altanen i alla fall...

Solen kom tillbaka idag, även om det inte är lika varmt så är det underbart att passa på att sitta ute, det är ju bara att ta fram lite goa filtar :-))

Jag hoppas att din kväll är skön oavsett vilket väder!


Kram
Ann



2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Fiffigt och dessutom ursnyggt. Man ska vara snäll mot fåglarna. Här badar dom i en trätunna. Kraaaam Pia

Unknown sa...

Hej Pia! Ja jag gillar att finna nya användningsområden för annat än de är tänkta för från början:-))
Kul med trätunna som fågelbad också!!
Kram!