onsdag 21 januari 2015

Blå vårnyheter...


Vårnyheter snart i butiken!


Jag är snart klar med vårkollektionen som jag suttit med ett tag så det får bli en liten sneak peak här idag :-) Det är ju så härligt med nya kuddar och textilier i ljusa fräscha färger snart och jag älskar ju blått så ungefär så här kommer det se ut, men det kommer mera!

Helt ärligt så längtar jag hemskt mycket efter vårsolen...jag vet, allt har sin tid och man ska vara här och nu och njuta av allt som finns, vilket jag verkligen gör.
Men visst kan man få längta sig bort lite grann...eller hur?

Det kommer snart nya inlägg här och bilder i webshopen www.ancherdesign.se så håll gärna utkik!

Varma Kramen från mig!
Ann

4 kommentarer:

millandante sa...

FINT!!!

Hoppas allt gick bra härom dagen... varm kram!

Milla

Unknown sa...

Hej Milla fina Du <3 Tack det var vackert och fint med både skratt till underbara minnen och mycket gråt...Varm kram så hörs vi i veckan!

fruvardag sa...

Hej vännen! Tack för dina kommentarer på min blogg. Dagen gick bra, nu ska jag bara ta mig igenom alla inköp för höst/vinter2015;). Du kommer få en detaljerad rapport om det nästa vecka;). Hoppas det gick bra för dig idag. Den blåa färger på kudden är helt i min smak. Så dov men ändå en färgklick och teckna på vår. Mycket fin! VI hörs av nästa vecka. kram

Unknown sa...

Vad härligt Gabriela! Det ska bli spännande att höra om mässan nästa vecka :-))
Tack för din fina feed back angående kuddarna, det är så roligt att vara igång med vårnyheterna :-)
Kram!