onsdag 29 april 2015

Återblickar...




Står och stryker det sista som ska till Floramor&krukatös i Göteborg och My som äger Hjärtat Hem och Interiör i Ulricehamn imorgon. Små Ting Gotland i Visby och Vita Ranunkler i Hjo har var sitt stort paket att vänta in med Ancher Designs produkter.

Bilden ovan är från sensommaren förra året med mina första produkter i en dukning/styling Efter dem har det hänt en hel del...
Min kollektion har utökats med fler produkter och den skaparglädje som en gång försvann i ett skede då mitt liv var ganska besvärligt är äntligen tillbaka.

Idag är jag otroligt stolt och glad över att kunna packa och skicka mina egen designade linneprodukter till ett flertal återförsäljare...

Tacksam.

Må så fint,
Kram
Ann

2 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Kram! : )

Unknown sa...

Kram tillbaka :-) Finaste mattan