lördag 23 maj 2015

Ett sovrum i försommarens tecken...




Jag har vunnit ett så otroligt vackert bäddset från Shyness
ur deras senaste kollektion Sunlight i en vacker blå ton.




Jag ville så gärna bädda om och äntligen göra ett nytt blogginlägg för det har varken funnits tid eller inspiration för att blogga de senaste veckorna. Den egna produktionen har fått gå främst då det är nyheter på gång...





Det växer så mycket ute i trädgården nu, men det är ingen speciell värme eller känsla för att juni snart knackar på dörren. Jag fattar inte vart maj månad tog vägen...
Swish sa det och jag undrar om maj någonsin gått så fort som  i år?






Men inne i sovrummet kom försommarkänslan in med blomster från trädgården och tapeterna från Lim och Handtryck är ju alltid lite  somriga...




Shyness nyckelord är ansvar och hållbarhet tillsammans med kvalité, miljötänk och etik. Det gillar jag väldigt mycket.
Att använda det man köper och att kunna kombinera de nya påslakanen med de gamla jag köpte för några år sedan ( bakom den blå kudden ) är en stor tumme upp från mig :-)

Lika men ändå olika - som passar så fint tillsammans 




Mitt sovrum blev ett sovrum i försommarens tecken idag. Bara blåa toner överallt som faktiskt är en av mina favoritfärger.

Så nöjd och glad och jag tackar återigen Shyness för den fina vinsten  

Må så fint,
Kram
Ann





9 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint inrett och fotat! Underbart att vinsten blivit så ömt bemött och uppskattat! Kramar Åsa alias KYD

Unknown sa...

Tack fina Åsa! Stor kram tillbaka !!

Shyness - Anna sa...

Härligt ljuv sommarkänsla i ditt vackra hem - underbart fint! Spännande att du har våra sängkläder sedan tidigare och dessutom provade att mixa. Kram och njut av söndagen! /Anna Bilén

Unknown sa...

Tack Anna! För både fina vinsten och orden :-)) Kram till dig!

anneliesblomsterochbakverk sa...

Vilka ljuvliga bilder!

Unknown sa...

Hej Annelie :-))
Tack fina Du och kram till dig!

Jennifer sa...

Hej! Vilket fint sovrum du har :) Jag letar efter en liknade sängkappa till våran säng, var har du köpt din ? Kram !

Unknown sa...

Hej Jennifer! Tack för fina ord :-))
Sängkappan har jag haft ett tag och tror den är köpt på HM ( eller Zarahome...Lappen är inte kvar därav lite svävande svar :-)
Hoppas du finner en fin till dig!
Kram
Ann

Jennifer sa...

Åå tack för ditt svar :) Kollade på Hm nu och hittade en fin i linnetyg!