tisdag 2 juni 2015

Nyheter är på gång och Ancher Design har nu ytterligare en ny återförsäljare...



Regn och rusk och höstligt väder...var är sommaren...?
Maj försvann i ett svep utan värme och det är den 2:a juni idag. 
Men i ateljén går screentryckandet och symaskinen varma så det är bara att gilla läget och hoppas att det kommer lite sommar snart...
Det är otroligt fint att kunna gå ut i sin egen trädgård och knipsa några tulpaner och det hjälper i det här väldigt tråkiga vädret tycker jag.

Att arbeta fram en prototyp kan ibland gå väldigt snabbt och ibland ta lite mer tid som kan kännas lite frustrerande, speciellt om grundidén känns väldigt klar och tydlig...

Jag har nyheter på gång men de är alltså fortfarande under utveckling.
Det gäller att inte stressa fram något...

Jag hinner inte riktigt med att uppdatera bloggen heller vilket även det känns något frustrerande men allting har sin tid och bloggen kommer uppdateras mer så småningom, när väl nyheterna är klara att presenteras.

En riktigt glädjande nyhet jag kan dela med mig till er av idag är att Ancher Design nu har ytterligare en ny återförsäljare som blir den femte i raden och denna gång i Strömstad :-)

Återkommer snarast,
Må riktigt fint nu!

Kram
Ann 






Inga kommentarer: