måndag 8 februari 2016

Nya skor och ännu mer vårkänslor...


Jag känner en otrolig längtan efter våren nu. Framförallt efter lite sol,värme och grönska men även över att få börja med vårkläder och att få använda mina nya skor Patty.


Jag tycker att sådana här lågskor med snörning är en fin kombination av både kvinnligt och manligt.
Det känns fräscht och klassiskt samtidigt som det är ledigt och bekvämt. Det funkar att använda dem till smala byxor likaväl som till vida byxor och med vida byxor blir det till och med lite lyxigt. 


Patty är tillverkade i riktigt fint skinn och jag bara älskar den här kombinationen med det svartvita cheetahmönstret.

Att förvara sina snygga skor i en fin skopåse när man ska resa eller ta med dem till jobbet känns extra lyxigt istället för att ha dem i en vanlig plastpåse. Skopåsen har dessutom en skiljevägg så skorna inte ligger och skaver mot varandra.


Perfekt klackhöjd och så rak enkel design.



Emmago designar sina skor i Köpenhamn men de tillverkas för hand i Spanien.
Den kombinationen gillar jag väldigt mycket.

Skor Emmago klänning Panos Emporio Skopåse Ancher Design

Så, nu när det ändå inte är någon snö eller riktig vinter hos oss längre tycker jag att våren lika gärna kan komma.

Eller hur :-)

Må så fint!
Ann









Inga kommentarer: