onsdag 22 februari 2017

En ryggsäck med stil




När jag är ute och reser har jag alltid med mig en kabinväska med det allra nödvändigaste för ett dygn ifall de incheckade väskorna kommer bort, vilket  har hänt några gånger.

Men på vår nästa resa ska jag ta med den här fina ryggsäcken istället.



Ryggsäcken kommer från Gaston Luga och den är så himla fin i sin retrostil!
På baksidan finns det ett litet fack för passet så man snabbt kan fiska upp det.




Där ligger det i säkert förvar.




Det finns ett stort sidofack inuti där datorn eller Ipaden får plats och så en ordentlig dragsko i skinn.




Jag gillar även den enkla men detaljerade stängningen som kan anpassas efter hur mycket man har i ryggsäcken.



I botten av väskan finns det små metallknoppar, som stöd, så ryggsäcken aldrig står direkt på marken. 

Jag gillar historien bakom hur det hela började och blev Gaston Luga, och du kan själv läsa om den här

Önskar du en lika snygg ryggsäck som jag har så får du 15% rabatt om du anger koden: ancherdesign15

Men det finns fler färger och modeller.

Den här ryggan kommer att bli så perfekt på vår resa till Afrika!

Må så fint!
Ann






Inga kommentarer: