torsdag 16 februari 2017

Nyheter




Jag tillverkar handgjorda linneprodukter. Från tygrulle, tryck och sömnad tar jag fram egna, unika produkter för hemmet och även för den offentliga miljön. Det är linnematerialet som jag älskar att jobba med. Så naturligt och levande och dessutom otroligt hållbart. En livslängd. Linne i sig är dessutom miljövänligt eftersom det inte kräver någon miljöfarlig behandling när man tillverkar det.

Men nu har jag tagit in ett helt nytt material som jag tycker matchar linneprodukterna fint. Sammet. Lika lent och mjukt som det tvättade linet jag använder. 
Med handtryckta mönster i en vacker kopparfärg. 

Lite vintage och mycket lyxigt. Det känns fint. 

Fler nyheter är på väg. Håll utkik.
Du hittar alla produkter i butiken 

Må så fint,
Ann


Inga kommentarer: