måndag 22 augusti 2016

Badrumsinspo...




Efter en händelserik helg med ett underbart vackert bröllopsfirande och dagen efter med mors 70 -års firande så startade måndagen lite långsammare än vanligt. 

Men nu är det dags att släppa semesterkänslan och börja ta tag i jobbet igen.
 ( fast ärligt talat så har vi en del att stå i med tanke på vårt bygge. Inte så mycket semester egentligen ;-)


Jag har länge velat göra om i badrummet här hemma och det är bland annat för att underlätta städandet, men även för att få det lite nytt och fräscht. Så jag åkte och köpte den där vita hyllskivan och använde mig av de konsoler som fanns och se, där sitter den nu uppe på väggen där handdukar kan ligga tillsammans med lite ljus och vad man nu vill ha på hyllan. Eftersom det är ett snedtak där blev det perfekt med den öppna hyllan där. 


Tvättpåsen är vår egen design och produktion och du finner den via direktlänken här


Den är i 100% lin med en handtryckt text på och med svarta bomullsband.


De finns även i svart och visst är det praktisk att sortera tvätten innan du ska tvätta, en svart OCH en vit om man har plats.

Jag ska själv köpa några snygga krokar istället för att ha mina på golvet, men vill du se dem upphängda i en ursnygg tvättstuga så tycker jag att du ska kika in hemma hos Anna alias Starwoman som har bloggat om våra tvättpåsar.
Du finner hela hennes inlägg här 

Hoppas att du fick lite inspiration till ditt badrum eller din tvättstuga, jag blev lite pepp själv nu så det kommer nog upp nya gardiner här snart!

Må så fint,
Ann

Inga kommentarer: