onsdag 1 januari 2014

En studie i svarta detaljer...



Första dagen på det nya året 2014.

 

Jag hoppas att ni alla hade ett fint slut på det gamla!
Vi har haft en lugn fin stressfri jul och nyårsfirande tillsammans med familj och vänner  





Mitt första inlägg detta år blir "en studie i svart".
Svarta detaljer...
Jag älskar juletiden
med alla röda färger och mängder av levande ljus
Men nu börjar jag redan städa undan lite smått
för att få in lite fräschare känsla
Inte nödvändigtvis nytt
Bara några drag med penseln på det gamla funkar fint...


 
Eftersom jag valt ljusa färger på väggarna så tycker jag 
att detaljerna syns fint som en kontrast till allt det vita...

 



Som ger en känsla av det rustika gamla
men ändå med en fräsch känsla...




 



Idag blev vi klara med garderoben!
Nu kan vi flytta in våra kläder och få lite ordning på torpet :-)
Fast solen som var uppe så fint på morgonen har gömt sig någonstans igen ska vi ut på promenad
för man får ändå passa på att fånga det lilla ljus som finns...

Men vi i alla fall på rätt sida om året nu :-)

Kramar från mig
 







Inga kommentarer: