söndag 17 juni 2018

Sommarpremiär i Hermans lada

Nu äntligen är vi igång med sommaraktiviteterna i Hermans lada
Även mitt första blogginlägg på flera månader.
Ibland vet jag inte vad jag vill berätta för er här, då låter jag hellre bli att skriva. Instagram har fått bli min miniblogg istället. Där går det snabbt att lägga ut något och snabbt att svara. Här vill jag ge er ännu mer matnyttigt. 
Men idag uppdaterar jag bloggen för att berätta att säsongen nu är öppen med sommarkonserterna i ladan!
Timo Räisänen premiäröppnade med dunder och brak kan man säga! En underbar person som bjuder så mycket på sig själv både på scenen och utanför. Han gav allt under en två timmar lång session med låtar han tolkat från Ted Gärdestad, Creep och sina egna låtar. Det blev en härlig mix med underbart mellansnack som gav många goa skratt. Publiken hade nog gärna tagit emot ännu mer!




Vi tackar Timo igen och er som har hittat hit till oss och 
Hermans lada! Ni vet väl om att vi har ytterligare sju konserter till i sommar! 

Här ser ni hela spelschemat:
http://www.hermanslada.se

Vi säljer ju begränsat antal biljetter, allt för att ge dig en intim och nära musikupplevelse på vår sommarloge i vackra Dalum utanför Ulricehamn.
Observera att biljetter måste förköpas innan du kommer! 
Vi säljer mat och fika vid alla speltillfällen.

Hoppas att vi ses!
Varmt välkommen!
Ann






Inga kommentarer: