onsdag 21 maj 2014

Bra vibrationer...




Mitt första möte med vårt hus gav mig så bra vibrationer och känslor av omhändertagande
som för ett litet barn som är så där vädjande...

Jag kände det verkligen så starkt och jag är så glad att jag stod på mig mot mannen som
inte alls tyckte det var en så bra idé.





Vid tillfälle ska jag visa mycket fler bilder före köpet så ni får hänga med i det stora 
och omfattande jobb som ligger bakom detta resultat.

Idag känner jag mig oerhört stolt över just resultatet. Men visst har det tagit på krafterna och humöret
emellanåt och ibland har det känts hopplöst långt till målet.
Men resan har mest varit rolig, lärorik och kärleksfull.

Vi har ju bäddat in massa värme och omtanke i väggarna här, inte bara rent praktiskt,
 utan verkligen omfamnat huset och vaggat det till ro igen...

Jag önskar Dig en underbar onsdag!

Ann




2 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Ert hus är som en dröm och det märks att ni har lagt ner er själ och massor av kärlek i det.

Kram Victoria

Unknown sa...

Tack snälla för så fina ord <3 Victoria!
Kram!!