onsdag 29 oktober 2014

Förkylning, ingefära och Echinaforce...



Jaha, då åkte man på den rackarns förkylningen som maken haft en veckas tid nu i alla fall.
Inkubationstiden brukar ju vara på ett par dagar så det är lustigt att jag inte fick den förra veckan. Jag brukar klara mig ganska bra men nu slapp jag inte undan. Te i mängder och ingefära med lime eller citron och honung plus Echinaforce är det som gäller nu.

Ovanpå detta får ni möjlighet att kika lite på julbetonade nyheter och här kanske man blir sugen på lite julklappsinköp eller varför inte något nytt att duka upp med på julfesterna? Linneservetterna finns nu i en jättefin rödmelerad färg som jag tänker att man kan använda inte bara under julen. Jag har valt samma ord som tidigare för att inte inte göra den för "julig"

Mer kommer, så håll utkik ;-)

Det är ju fortfarande så att webshopen inte är klar så vid intresse och beställningar mailar man bara mig på 
ann.h.stenstrom@gmail.com

Ha det fint!
Kram
Ann


2 kommentarer:

Jämtlandshanna sa...

Så himla fin färg! :)
Krya på dig!
Kram

Unknown sa...

Tack Jämtlandsjohanna och kram till dig :-))