söndag 12 oktober 2014

Kvällsfika och repris på Homeland...

Mina linneservetter finns nu även i naturfärg! 


En dag som jag trodde skulle bestå av regn hela dagen blev en dag med sol igen under eftermiddagen. Då passade vi på att höststäda i trädgården bland krukor och lövkorgarna fylldes rejält.

Rosenbusken Karen Blixen har ännu en gång blommat, så jag passade på att ta in de tre rosor som fanns. Helt fantastiskt att i mitten av oktober kunna klippa rosor från egna trädgården och ta in i en vas!

Linneservetterna går att beställa hos mig på 
ann.h.stenstrom@gmail.com och finns i fem olika färger och texter.

Nu blir det repris för mig på Homeland eftersom mannen var bortrest förra veckan när premiäravsnitten sändes!



Hoppas att du har en fin kväll!
Kram
Ann  












2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Låter sm en härlig söndags kväll! Fina servetter, kram Suss

Unknown sa...

Tack Suss och hoppas din dag varit fin! Kram!