onsdag 11 mars 2015

Det här med PR och reklam...


Att starta ett eget varumärke och få det att växa tar tid, enorm tid.
Man kalkylerar och räknar och funderar över vägar att ta sig igenom i en bransch där konkurrensen är väldigt stor om att få uppmärksamhet.
Det är väldigt roligt och mycket, mycket utmanande :-)

När jag drev mitt smyckeföretag Abra Smyckedesign jobbade jag en hel del med marknadsföringsbiten, dvs jag försökte synas på så många ställen som det var möjligt och
jag var alltid väldigt noggrann med hur jag packade och presenterade varan,( på utställningar, hantverksmässor och Lisebergs Julmarknad som jag deltog på )

Det räcker långt, men det tar tid...och det kostar pengar...


Kuddarna som Ancher Design och millandantesign har formgivit tillsammans uppmärksammades i Aftonbladet

Så plötsligt kan dörrar öppnas och någon uppmärksammar ens produkter och lyfter upp dem lite i ljuset i press och media...

Vilket jag är väldigt glad och tacksam över :-)


Bilden är tagen av Camilla Isaksson för Ancher Design


Imorgon kan du finna ( och vinna !) detta förkläde från Ancher Design i Hemmets Journal och vill du kan du även kika in på bloggen finastemattan.blogspot.se där Ancher Design även fått uppmärksamhet :-)


Bilden är tagen av mig för Ancher Design

Förkläden från Ancher Design gör att matlagningen blir lite roligare, och lite stiligare.
 Det var väl en fin reklamslogan, haha :-))

 De finns i flera färger och kommer snart även i vårfärgerna som blåmelerat och grönmelerat.

Fina kvällen till dig och kramen från mig!
Ann


2 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Gör matlagningen lite snyggare... :)

Unknown sa...

Haha tack snälla Finaste mattan!