söndag 20 mars 2016

Snödroppar på den nya vårduken...


Idag var nästan all snö borta i hela trädgården, och som jag har längtat så för under all snö är hela vår stora trädgård översållad av dessa vackra underbara snödroppar.


Jag kan inte komma ihåg att jag har längtat så här mycket efter våren som i år. Riktig vinter i all ära, jag gillar faktiskt det, men nu får det räcka, tack! 


Det blev en produktfotografering i trädgården med nya duken Stonestream i vårfärgen dusty pink


Att plocka snödroppar i små vaser och ställa på bordet är ju ren och skär vårlycka.


Så det gjorde jag och ställde dem på den nya fina duken i dusty pink som du finner här





Duken på bilden är 250 x 150 men går att beställa i andra mått.

Jag tackar för några underbara soliga dagar då jag har kunnat njuta ute och vårstädat framför entrén med påskliljor i finaste krukorna.
Men mer om det i ett eget inlägg snart!

Hoppas du har haft en fin helg och tack för att du kikade in hos mig!

Kram
Ann


Inga kommentarer: