onsdag 12 mars 2014

Rummet som förändrats mest...



 Vårt vardagsrum är nog det som förändrats mest efter den stora renoveringen.








Detta vardagsrum är nämligen inte helt lätt att möblera i.
Det har tre ingångar och ett fönster vilket innebär att det inte finns så många hela väggar.
Först stod det två soffor mittemot varandra mitt i rummet.
Jag tyckte mig visualisera det som var bäst men efter ett par år kändes det helt fel.
Rummet blev så stängt så vi valde att ta bort den ena och öppna upp rummet istället.

Det är först nu jag känner mig riktigt nöjd!
Vi har inte köpt särskilt mycket nya möbler hit eftersom jag älskar att fynda på loppis och gillar den där mixen av nytt och gammalt men
så nu kändes det riktigt bra att få köpa dessa helt nya fina soffborden.




Ha det så fint
 
Ann


Inga kommentarer: