söndag 31 januari 2016

Så kom snön tillbaka...



Efter en regnig och sölig men trots allt en härlig dag i skogen igår började snöflingor falla sent på eftermiddagen.
Vi sa att det nog inte kommer all lägga sig men där tog vi fel...
Så här såg det ut på morgonen när vi kom upp idag.

Till skillnad från igår...












Den här lille killen vet vad han vill...


och talar om hur saker och ting ska vara...
Men med oss är han bara ljuvlig och klok och diskuterar en massa saker. Lyssnar och är så medgörlig och duktig :-)


Det är när pappa eller mamma dyker upp som vi ser hans trots. Då är han lite som förbytt...
Fast det är väl så det ska vara. Minns nog inte den tiden från när barnen var små bara ;-))

Så nu när har de åkt hem satte mig här, med mina tidningar från Lantliv som jag försöker läsa ikapp efter resan, innan nästa dunsar ner i lådan :-)


Det känns ju extra fint när solen ligger på att sitta här och göra det på en ledig söndag.
Ikväll blir det några filmer på Göteborgs filmfestival.
Vi brukar gå på den varje år och jag hoppas att vi har prickat in några bra under kommande vecka.

Må så fint!

Solig snöig kram från mig!

Ann






Inga kommentarer: