fredag 9 september 2016

Äntligen fria händer och med musiken i örat!






Jag försöker så ofta det går att använda mina hörlurar när jag pratar i mobilen. 
Det är bara det att den där sladden kan jag bli galen på, för den både trasslar sig och så åker den ur telefonen för att man fastnar i den och så måste man hålla telefonen i handen. Ibland gillar jag att gå ute i trädgården och lyssna på podcast och greja samtidigt och det blir svårt när sladden fastnar i det man håller på med.

Nu slipper jag äntligen det!


Med de här fjärrstyrda lurarna kan man ha händerna fria, slipper trasslet med sladden och ljudet, ja jag säger bara ljudet!

Helt otroligt bra och så mjuka att ha i öronen.




Beställ nu så får du 15% rabatt hos dem om du anger koden ancherdesign15 när du kommer till kassan.

Visst är de fina :-)

Ha det gott!
Kram
Ann 


Inga kommentarer: