söndag 8 juni 2014

Sommardagar i vår nya trädgårdsoas...



Vilka dagar vi haft i helgen!
Speciellt idag denna underbart soliga och fina söndag.

Vi har nyss kommit hem från vår semester i Spanien och det hade hänt en hel del under de två veckorna vi varit borta. Våra underbara grannar hade ändå klippt gräset två gånger under tiden men hela fredagen ägnades åt att få ordning på allt som vuxit upp och gömt det jag planterat i april månad.

Det är fantastiskt med denna naturkraft som slår till och plötsligt ser trädgården helt annorlunda ut!

Vi har invigt vår nya träaltan men framförallt så har vi varit här på vår underbara grusplan på baksidan av huset. Här har jag lite grönsaker i pallkragar och massor av växter i krukor som känns lättskött och praktiskt. 
Vi har flera olika platser att sitta på beroende på var solen befinner sig...
Det känns nästan lite som en sydländsk plats i solen, precis så som jag hade i mina tankar och skisser...

Detta är mitt lilla söndagsbidrag ikväll till Fabriken

Sov så gott!

Kram
Ann

Inga kommentarer: