söndag 15 juni 2014

Söndagsbilden...



Söndagsbilden från mig är egentligen lördagsbilden eftersom den togs igår ;-)


För mig är bilden så given denna helg då vi haft en underbar kusinträff hemma hos oss i vårt hus. Vi kusiner på min fars sida ses en gång om året och detta var fjärde året på vår nyfunna väg till varandra. En del av oss hade aldrig träffats då första träffen anordnades för fyra år sedan. Men det är gemenskapen till varandra vi känner och jag tror jag kan prata för de flesta att de verkligen ser fram emot våra träffar.

Vädret höll sig så fantastiskt fint igår så vi kunde sitta ute hela dagen och äta både lunchen och den sena middagen ute.

Vi har faktiskt redan börjat prata om var vi ska ses nästa år...

Jag hoppas att din helg varit underbar! 



Ha det fint ikväll,
och läs gärna mer om söndagsbilder på Fabriken


Kram
Ann
 

Inga kommentarer: