onsdag 28 januari 2015

Fin förvaring för dina skor...


Skopåsar är något man ibland får vid köp av nya skor.
Jag har dem alltid med när vi reser men tycker inte de är särskilt snygga att ha framme.

Så jag designade egna skopåsar. Fina skopåsar som är roliga att ha med till jobbet, festen och/eller ha framme i hemmet på någon fin krok.



Eftersom det oftast är finskorna som åker i så har jag dessutom sytt dem med en söm i mitten för att de inte ska ligga och skava mot varandra.




De finns i svart med koppartryck.




Och de finns i en vacker grå med svart tryck.

Påsarna är i finaste linnekvalité och är anpassade för både dam och herrskor så de ska passa även mannen som är rädd om sina skor och vill ha dem i en fin påse tex under resor.

Jag tycker i alla fall om dem och visst blir det roligare både i resväskan som på väg till jobbet eller festen. Eller som en praktisk och fin dekoration på väggen eller i garderoben.

De finns att köpa här.

Ha det riktigt fint!
Kram
Ann

4 kommentarer:

The Place To Be sa...

Jättefina! Är superkär i mina handdukar!

Kram Malin

Unknown sa...

Hej Malin! Vad roligt att höra!:-))
Tack snälla för fin feedback och kram till dig!

millandante sa...

Verkligen både fint och smart!!!

STOR KRAM igen;)

Unknown sa...

Tack Milla! Kramen igen till dig med :-))